Nyheder og anmeldelser af spil til PC, Xbox, PlayStation, iPad, Android, iPhone og Wii U.

 


 
Seneste nyt
 


 
ARTIKEL
 
 

Preview: Lost Planet 2

{jcomments on} Lost Planet var et af de første spil i sin genre på Xbox 360, og bød på masser af action i et slags Starship Troopers på kælk – univers. Da E3 demoen blev udgivet på en nyfødt og temmelig tør Marketplace bl...

Preview: Hustle Kings

Nogen gange kan man få lov prøve nogle ting, som man ikke har gjort i lang tid. Jeg fik æren af at prøve Hustle Kings, som er et kommende pool-spil ekslusivt til Playstation 3. Jeg har ikke spillet et pool-spil siden jeg fik mi...

Preview: Alan Wake

Remedy Intertaintment ved hvordan et actionspil skal skrues sammen. De ved hvad der får en historie til at virke og hvordan man inkorporerer den så den fungerer i et spil. Max Payne var en kæmpe succes fordi det formåede at bla...

Preview: God of War 3

  Kender du det hvor et spil kan rive alle vederstyggelige tanker frem i dig, og få dig til at have det godt med det? Når blodet sprøjter, lemmerne flyver og skrigene drukner i gurglende blods-host. Hårene i nakken rejser sig m...

Preview: inFAMOUS

Det er dagen før dagen hvor spillet inFAMOUS udkommer. Vi er blevet inviteret til inFAMOUS PR-event i Falkoner Bio på Frederiksberg. Klokken er lidt i 12 og jeg bevæger mig hastigt fra metroen og over til biografen som ligger 2...

Interview med Fatal1ty før CeC

Dagen begynder omkring middagstid. Fatal1ty står op, spiller computer i fire timer, tager en rask løbetur på 3-4 kilometer, og spiller så to timer til. Han slapper af med vennerne og får sig et par grin, tager måske en diskussi...

Realisme vs gameplay

xxx— ufærdig—xxx overHOVEDET ikke til publisering 🙂 Lad os lige få det ad vejen med det samme: Realisme er ikke lig med godt gameplay. Jeg synes at en sætning i retning af “det er jo slet ikke realistisk at ma...

Hvad bliver det næste?

I gamle dage blev et spil lavet på 2 måneder af 2 nørder i den enes forældres garage, og såfremt de havde udstyret, kostede det kun det pizza og cola de skulle konsumere undervejs. I dag tager spil 1½ – 4 år at udvikle og...

Hvad bliver det næste?

I gamle dage blev et spil lavet på 2 måneder af 2 nørder i den enes forældres garage, og såfremt de havde udstyret, kostede det kun det pizza og cola de skulle konsumere undervejs. I dag tager spil 1½ – 4 år at udvikle og...

En bølge af nostalgi

Der har været så mange spil gennem tiderne. Så mange spil der giver det der lille jag af nostalgi i maven, når man tænker på dem. Den samme følelse man fik da man var yngre og fik sit første kys af pigen man var død forelsket i...