Aurora Reactive SDK er et system med API (Application Programming Interfaces), der gør det muligt for tredjepartsudviklere at programmere til Creatives Sound BlasterX RGB-aktiverede hardware. SDK’en indeholder prøvekoder, et API-bibliotek og dokumentation, der gør det let for selv nybegyndere at komme i gang.
SDK’en har tilmed en Aurora Unity-funktion, der synkroniserer det reaktive belysningssystem mellem de Sound BlasterX-produkter, som understøttes af programmet.
Udviklere kan potentielt skabe et forenet økosystem af forskellige produkter, hvor lyset fungerer identisk på tværs af produkterne – lyset kan blive rødt, når en hovedperson tager skade, blive orange, når en fjende angribes, eller veksle mellem forskellige farver, når spilleren leder efter en fjende. Der er uanede muligheder.
Registrerede SDK-udviklere får support fra Creative samt månedlige softwareopdateringer, der forbedrer ydeevne, indhold og funktioner. Udviklere kan hente betaversionen af Aurora Reactive SDK på BlasterX.com/AuroraSDK.
Kompatibilitet
Aurora Reactive SDK fungerer med følgende Aurora Reactive Lightning System-produkter:
• Sound BlasterX Katana – soundbar-højttalere
• Sound BlasterX Vanguard K08 – mekanisk gamingtastatur
• Sound Blaster X Siege M04 – præcisionsmus til gaming
• Sound Blaster AE-5 – DAC og lydkort til PCIe med diskret hovedtelefonforstærker
• Sound BlasterX Kratos S5 – gaminghøjttalere med USB 2.1
Krav
• Windows® 7 og nyere (32-bit og 64-bit) *
• Programmeringssproget C++
*Windows 10 (64-bit) anbefales for optimal ydeevne |