Bungie har lavet en promotion for Destiny sammen med energidrikken Red Bull. Den løber i USA og gælder for Red Bull købt i Walmart eller 7Eleven. Under splitten til at åbne dåsen findes en kode som giver både en 30 minutter buff i form af 50% mere XP, samt adgang til en multi-level quest d. 15. september hvis du samtidig anskaffer næste Destiny udvidelse The Taken King.

Som modtræk har Techland lanceret en kampagne hvor du får gratis DLC til deres action survival horror Dying Light (som vi synes er rigtigt godt) hvis du på deres twitter profil poster et billede hvor du drikker vand! Deres twitter profil https://twitter.com/DyingLightGame flyder med mere eller mindre originale måder at drikke vand sammen med tagget #DrinkRightDyingLight og #DrinkForDLC. Der er nu mere end 10.000 og for hver 10.000 op til 50.000 kommer der en ny gratis DLC pakke.

Samtidig er Destiny kampagnen nu skudt i smadder. Der er flere som har fundet en metode til at generer de koder som skal benyttes på http://quest.redbull.com/us/en/ hvilket har resulteret i at du nu kun kan benytte to koder før din IP adresse bliver blokeret for en periode. Det betyder også at dem som faktisk køber Red Bull nu oplever at koderne ikke fungerer.

Vi kårer Dying Light og Techland som vinder af den runde markedføring. Drik vand!

red bull quest