Go Vacation udkommer 27. juni

0
Posted 20. maj 2018 by

En resortferie er altid for hånden med GO VACATION til Nintendo Switch, når spillet lanceres i Danmark og resten af Europa den 27. juli. Med alt fra skydiving og beachvolley til tennis og endda sneboldkampe byder ferieøen Kawawii på noget for alle. Spillet indeholder over 50 forskellige spil og aktiviteter.

GO VACATION er skabt af anerkendte BANDAI NAMCO Studios Inc. og indeholder en række samarbejdende og konkurrerende spil, der kan spilles solo eller med op til fire spillere via et enkelt Nintendo Switch-system eller lokal trådløs forbindelse mellem flere konsoller. Flere af aktiviteterne giver mulighed for at bruge bevægelseskontrol, hvilket gør det at svinge din tennisketsjer og kaste snebolde endnu sjovere og indtagende.

Opdag nye overraskelser hver dag på dit eventyr gennem fire forskellige ferieområder på Kawawii. Mens du udforsker stederne – enten til fods, på hesteryg, med snescooter eller andet – finder du mange samleobjekter, udfordringer og andre muligheder til at opgradere og customise din figur. Udsmyk din egen villa, nyd et lækkert måltid ved madvognene og tag in-game fotos af de mange nuttede dyr, som gemmer sig i hvert resort. Nye udfordringer og gaver, som særlige outfits og forskellige hunderacer, vil dukke op og invitere spillerne tilbage til Kawawii med jævne mellemrum.