Grav, hop og kravl for at redde de bedårende Meerkatz

0
Posted 6. august 2014 by

Fans af puzzle platform eventyrs spil har en uimodståelig ny titel at tilføje til deres bibliotek med Meerkatz Challenge fra Travian Games, GmbH, tilgængelig til iOS fra i dag i App Store på verdensplan. Det er op til spillerne at ledsage en indtagende klan af ”meerkats” igennem eksotiske lokationer i deres søgen efter et nyt hjem. Meerkatz Challenge er et puzzle platformspil til iOS som indeholder velkendte og udfordrende gameplay. En uimodståelig flok meerkats er på jordomrejse i søgen efter fred og ro, og spillere må hjælpe med at guide klanen sikkert igennem hver level.

”Meerkatz Challenge er designet til at appellere til en bred vifte af spillere, dyre-elskere og puzzle fanatikere”, siger Vera Frisch, spildirektør for Meerkatz Challenge, Travian Games. ”Meerkatz Challenge er ikke bare sød og uimodståelig, men spillere vil komme til at have glæde af en strategisk udfordring for at rede flokken af meerkats.”

Designet til mobilspillere i alle aldre, kombinere Meerkatz Challenge et nemt-at-spille og velkendt spilmekanik med udfordrende puzzles, komplimenteret af finurlig musik og smukke håndtegnede baggrunde. Spillere kan vælge at gennemføre hver bane i eget tempo, enten at afslutte dem hurtigt, eller tage deres tid til at tjene 3 stjerner. Flokken af Meerkatz kommer ikke til at vandre rundt uden mål, men vil bruge et sæt færdigheder for at komme rundt om forhindringer og undgå fjender.

Med mere end 50 baner, vil spillere rejse igennem forskellige lokationer i Afrika i deres søgen efter et perfekt hjem for deres indtagende vandrere. Meerkattene vil bruge deres færdigheder som at glide, hoppe, løbe og grave for at undgå dødsensfarlige fjender og farlige forhindringer. Travian Games vil levere fremtidige opdateringer som indeholder nye, eksotiske lokationer som Meerkattene kan udforske.

Meerkatz Challenge er tilgængelig på iTunes App Store for 19 kr.

store-ios