Nyt Castlevania eksklusivt til Nintendo 3DS i marts

0
Posted 22. januar 2013 by

Nintendo og Konami Digital Entertainment afslørede i dag, at det bliver Nintendo, der distribuerer det kommende spil Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate, der udgives eksklusivt til Nintendo 3DS.

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate udgives i Danmark den 8. marts i år. I spillet spiller du som forskellige personer fra familien Belmont fra flere tidsperioder. Hver figur du spiller har unikke egenskaber. Du vil også opdage et kampsystem med en strategisk dybde og mange forskellige kombinationsmuligheder. Spillet er i flot 3D, meget detaljeret og fyldt med enorme og udfordrende bosser.

Spillet finder sted 25 år efter hændelserne i Castlevania: Lords of Shadow og afslører historien om Gabriel Belmonts efterkommere, Simon og Trevor Belmont. I spillet begiver ridderen og Gabriels søn, Trevor Belmont af sted mod et mystisk slot for at hævne sin moders død, som skyldtes Gabriel, der nu er den mægtige vampyr Dracula…

”Der findes en rig historie, hvad angår Castlevania-spil til Nintendos konsoller, som går tilbage til det originale Castlevania-spil, der udkom til NES i 1980’erne. Vi er meget stolte over at samarbejde med Konami igen med at udgive det seneste skud på Castlevania: Lords of Shadow-stammen til Nintendo 3DS,” udtaler Laurent Fischer, marketingchef for Nintendo of Europe.

Shinji Hirano, Konamis europæiske præsident, tilføjer: “Nintendo 3DS er en perfekt spilkonsol for udgivelse af seneste spil i Castlevania: Lords of Shadow-serien. Takket være systemets unikke 3D-muligheder og grafiske power bliver dette spil den flotteste håndholdte Castlevania-oplevelse nogensinde og vil give seriens fans spændende action på farten.”