Prøv efterårets spil på GameStop Expo

0
Posted 28. juli 2015 by

Kom og se efterårets spilnyheder før alle andre på GameStop Expo!
Åben for offentligheden for første gang 17. september 2015
Fallout 4, LEGO Marvel Avengers og svenske Star Wars Battlefront er nogle af nyhederne

GameStop, verdens største butikskæde for computerspil og tilbehør, holder hvert år en stor messe med efterårets nyheder for sine nordiske butikschefer. Sammen med leverandører arrangeres en udstilling, hvor personalet kan møde eksperter og repræsentanter for de forskellige spilvirksomheder. Udstillingen har aldrig tidligere været åben for offentligheden, og på de senere år har mange af GameStops kunder efterspurgt, om også de havde muligheden for at deltage i GameStop Expo. I år sker der derfor en ændring.

Torsdag den 17. september får alle mulighed for at komme og se efterårets nyheder og samtidig møde repræsentanter fra spil- og tilbehørsverdenen i Bella Centeret i København.  Iblandt godbiderne tilbydes der blandt andet et eksklusivt forhåndskig på efterårets store spil Fallout 4 samt muligheden for at prøvespille nogle af de nye spil såsom FIFA 16, Just Cause 3, Amiibo og Star Wars: Battlefront.

GameStop Expo 2015 tilbyder nyheder fra disse virksomheder:

• Microsoft
  • Nintendo
  • Sony
  • 2K Games
  • Activision
  • Bandai Namco Games
  • Bethesda
  • Blizzard
  • Disney Interactive Studios
  • EA
  • Square Enix
  • Take 2
  • Ubisoft
  • Warner Bros Games
  • Funko
  • Mad Catz
  • PDP
  • Steel Series
  • Thrustmaster
  • Turtlebeach

Endelig for alle
”Mange har gennem årene spurgt, om også de har mulighed for at besøge vores messe. Game Stop Expo har tidligere været et helt lukket event; et event for branchefolk til branchefolk. Men vi har lyttet til vores kunder, og i år har vi mulighed for at tilbyde et begrænset antal billetter til offentligheden,”  siger Eddy Danielsson, Commercial Director hos GameStop, og fortsætter:
”GameStop Expo er ikke som en almindelig messe, hvor arrangørerne lejer udefrakommende personale til sine boder. Hos os får gæsterne lov til at møde dem, der arbejder med spillene hos udgiverne. Her kan man se mere, prøve mere og snakke med dem, der kender til og arbejder med spillene til hverdag. GameStop Expo er næsten som et lille E3 i norden; et unikt tilfælde for gamers at se og prøve ting, som normalt ikke er tilgængeligt for alle.”

Iblandt spillene, der vises, er:

• Amiibo
  • Chibi-Robo!
  • Dark Souls III
  • Fallout 4
  • FIFA 2016
  • Just Cause 3
  • LEGO Dimensions
  • LEGO Marvel’s Avengers
  • Mario & Luigi: Paper Jam
  • Mario Maker
  • Mario Tennis: Ultra Smash
  • Metroid Blast Ball
  • Need for Speed
  • Star Fox
  • Star Wars: Battlefront
  • The Legend of Zelda: Triforce Heroes
  • YO-KAI Watch

Hvad kan man lave på messen
Foruden at se og prøve efterårets nyheder og konkurrere om fine priser får gæsterne mulighed for blandt andet få forhåndskig på spiltrailers, tips og tricks til sine favoritspil og muligheden for at forudbestille kommende spil. Zing Pop Culture og Funko-POP er også tilstede med de sidste nye ting og t-shirts fra blandt andet Game of Thrones, Pokemon, DC Comics, Star Wars, Nintendo og Minecraft.

Det korte af det lange er, at GameStop Expo er en klassisk messe for alle spilinteresserede.

Mere information og billetter findes på hjemmesiden: www.GameStopexpo.com

Hvornår: Torsdag den 17. September 2015