Story of Seasons kommer til Nintendo 3DS 8. januar

0
Posted 20. november 2015 by

I Story of Seasons, der lanceres til Nintendo 3DS-familien den 8. januar, har du din egen bondegård i Oak Tree Town, hvor du får venner og hjælper samfundet på fode igen i den seneste bondelivssimulator fra Marvelous Inc. Story of Seasons er begyndelsen på et nyt kapital i ‘Bokujo Monogatari’-serien, også kendt som Harvest Moon-serien og fortsætter i denne series elskede stil, blot under et nyt navn.

Når du er ankommet til din gård i Story of Seasons, skal du beslutte, hvilke afgrøder du vil dyrke og hvilke dyr du ønsker i stalden. Efterhånden som din gård udvikler sig, kan du deltage i byens konkurrencer, lave dine egne møbler og endda arrangere safariture og se på eksotiske dyr i selskab med andre indbyggere fra byen. Du kan også gå online og besøge dine venners gårde og hjælpe hinanden med høsten med mere.

Du kan indrette og klæde dig som du vil. Der kan låses op for nye outfits undervejs i spillet, der giver dig mulighed for at vise din personlighed og imponere de lokale. Noget tilbehør kan bidrage med ekstra helbred eller andre goder. Og måske møder du også en at skabe familie med i Story of Seasons.

Trade Depot er stedet, hvor du kan handle dine afgrøder med varer fra alle typer producenter fra eksotiske steder uden for byen. Handlemulighederne ændrer sig med tiden, så det gælder om at time sit salg for at opnå den optimale pris.

Får du fat i nogle Mystery Seeds, kan afgrøderne vokse og komme til at ligne berømte Nintendo-genstande, såsom Super Mushroom, Super Star og Fire Flower, som kan bruges til at hjælpe dig med dine øvrige afgrøder.

Story of Seasons udkommer eksklusivt til Nintendo 3DS-familien i Danmark og resten af Europa den 8. januar.