Skribenter

David Gohs

Redaktør på GamersLounge. Kan nok ikke løbe fra, at jeg er bidt af en gal Playstation. Jeg har været helt vild med Playstation lige siden 1éren kom frem i sin tid. Ellers så har jeg nok haft alle de konsoller der har været værd at eje lige siden NES. Er vild med at spille stort set alle spil, men favoritterne er nok Final Fantasy serien. Er blevet lidt besat af Wii U, så det er min foretrukne spil platform for tiden, så måske er det nye tider for en gamer som mig, hvem ved :)

Gæste Skribent

Dette indlæg er skrevet af en gæsteskribent. Du finder mere information om skribenten nederst i artiklen.

Jakob Holm

Er en flittig gamer på Xbox og Playstation. Jeg har været med på spillebølgen siden Commadore 64 og Konsollen var NES. På Xbox One er mit callsign: GentleBe4st & på Playstation 4 er mit callsign: LittleFatElvis Jeg spiller for det meste FPS, trejdeperson og -sportsspil. Jeg har en stor passion for gadgets og FPS spil. Især Call Of Duty franchisen.

Jari Dedenroth

Som Manager på GL og FIFA bruger jeg det meste af min tid bag scenen. FIFA er stadig min store passion og jeg spiller jævnligt for at holde mig på et fornuftigt niveau. Det bliver også til artikler og indlæg når der er emner som presser sig på, og der ikke er anden vej end at dele med andre.

Jesper Nielsen

Jesper Thuesen

Jonas Nielsen

jeg er en gamer, sætter pris på kvalitet bag spil, gode og forståelige anmeldelser og fantastisk grafik. jeg er lidt all around, men i øjeblikket gamer jeg mest PC frem for andet. jeg spiller næsten alle genre. Dog er jeg ikke så begejstret for sports spil. :) Mit favorit spil må være Watch Dogs. Min favorit spil serie, er uden tvivl resident evil!

Jonas Plum

Jeg er en ung gamer fra det Nordjyske. Med gamerblod i årene og mange virtuelle år på bagen, har jeg prøvet og ejet de fleste spillekonsoller. Dog indrømmet, PlayStation fan helt ind til benet. Er altid nysgerrig mht. hvad fremtiden bringer inden for spil, film, gadgets osv. Det er en fantastisk tid vi lever!

Lasse Brodersen

Jeg er spil- og gadget anmelder her på GamersLounge.dk. Jeg spiller primært på PS3, hvor mit psn er Lasbrodersen. Derudover spiller jeg også på computer. Jeg spiller næsten alle typer spil der er på markedet, dog er mine foretrukne spil shootere og spil med en dybere historie, så som Assassins Creed.

Lea Sumner Bertelsen

Jeg spiller mange af de nye spil over et bredt spektrum af genrer, men vi har alle vores foretrukne. For mig er nostalgien hos platformers, men jeg er også bilelsker og jeg kan ikke stå for en god fortalt historie. Jeg håber du har nydt læsningen af ovenstående, har du kommentarer er du mere end velkommen til at dele dine tanker i kommentarfeltet forneden eller via mail.

Magnus Laursen

Jeg er skribent hos GamersLounge, med særlig interesse for halvgamle rollespil og andre titler, hvis salgsdato forlængst er udløbet. I det mere eller mindre virkelige liv læser jeg filosofi på universitetet. Jeg nærer stor kærlighed til tegneserier og lægger især vægt på historien i spil, men når indholdet bliver for teksttungt eller trægt, er jeg altid frisk på et slag Super Smash Bros. eller Halo.

Martin Lauritsen

Michael Hansen

Som familie far med to børn bliver det til meget spilletid sammen med søn & datter. Når børn og kone er lagt i seng så er det FIFA og de forskellife fighting spil jeg slapper af med.

Michal Galewski

Jeg er en fyr i starten af 20′erne, som elsker at spille alle de spil jeg kan komme i nærheden af. Mest af alt spiller jeg på PC som ThePolishDane, sammen med mine venner. Min fremtidsplan er at blive spiludvikler med speciale i Software Udvikling. Jeg laver også lidt gameplay videoer på min youtube kanal.

Mille Veddinge

Jeg er en 24-årig kvinde med en passion for gaming. Mit spilbibliotek er ikke platformsbestemt, men snarere udvalgt efter om et spil har et tiltalende gameplay og historie. Jeg har altid været stor fan af Rockstar Games' udgivelser og følger dem nøje. Mere specifikt, så er GTA-serien min favorit. På nuværende tidspunkt spiller jeg mest på min PS4 og Xbox One. Jeg har ikke været PC-gamer siden DOS-æraen, men jeg interesserer mig for PC'ens rivende udvikling i spilindustrien. Tak fordi, du læste med.

Morten Lauritzen

Gamer lige nu: DmC, Bioshock Infinite, Spelunky (XBLA) Ser frem til: GTA5 og ny hardware!!

positive

Jeg er ejer af GamersLounge og har det overordnede ansvar for siden.

Rasmus Jensen

Jeg har lige siden 89 hvor jeg fik en C64 i julegave, været fanget af den verden man nemt drages ind i når man sætter sig foran skærmen for at spille. Jeg har siden prøvet alverdens konsoller, lige fra den populære NES til de håndholdte og er nu ovre i den nye generation hvor der står PS4 på konsollen. Dog trækker PC'en stadig men det er jo også synd at binde sig til kun en platform!

Stefan Koefoed-Jespersen

Jeg er skribent her på Gamerslounge. Min interesse for spil er meget bred. Om jeg spiller et sportsspil, en shooter eller et partygame betyder ikke så meget for mig - så længe at gameplay er godt, er jeg underholdt. Jeg er en playstation-fanboy, og derfor drejer mine skriverier sig mest om eksklusive titler til Playstation og multiplatform-spil. Hvis du selv ejer en Playstation, er du velkommen til at adde mig: pedigreepal

Steffen Enoch

Jeg har spillet på konsol lige siden jeg fik min første som 7 - 8 årige, som var en Sega Mega Drive med Sonic. Har været grebet af det lige siden, og har haft en del maskiner gennem årene. Nu har jeg en Playstation 4 og en Xbox One. Der udover elsker jeg elektronik og gadgets, og er med på hvad der rører sig af nye ting.