Tidligere på året blev det offentliggjort, at PanzerGlass og Astralis har indgået et samarbejde, der betyder at de danske esports-verdensstjerner deler sponsor med blandt andet Cristiano Ronaldo. Samarbejdet kickstartes nu for alvor, når Astralis inviterer på et stort fan-event d. 23. november i Field’s i København, hvor der blandt meget andet vil være verdenspremiere på en helt ny dansk opfindelse: Beskyttelsesglas med hold-logo, det såkaldte “BrandGlass”.

Til Fields-eventen vil det være muligt, at møde de danske verdensstjerner fra Astralis, der også præsenterer deres helt nye spillertrøje for første gang, ligesom det vil være muligt at sikre sig et af de helt nye beskyttelsesglas til mobilen med Astralis-logoet synligt, når skærmen er slukket.

Michael Brønd, Head of Global Marketing hos PanzerGlass fortæller:

– BrandGlass er den næste generation af skærmbeskyttelse, en ny måde at vise et personligt tilhørsforhold til en sportsstjerne, en virksomhed, et fashion-brand eller en organisation. Oven i hatten giver PanzerGlass en unik beskyttelse af et meget værdifuldt produkt, fx en smartphone, iPad eller lignende.

– Vi har fået ekstremt positiv feedback på de produkter, vi har fremvist, og vi tror på, at Astralis BrandGlass kommer til at ligge i adventspakkerne og under juletræerne i år, lyder det.

Dansk succes – online og offline

Det fremstormende danske brand PanzerGlass giver ikke kun verdenspremiere på det nye BrandGlass i Danmark; den nye skærmbeskyttelse bliver samtidig lanceret i både Tyskland, Storbritannien, Sverige, Norge, Portugal og Spanien, mens flere nye lande ventes at følge i 2017 og 2018.

Michael Brønd fortæller:

– Vi ser unikke muligheder i at samarbejde med Astralis og dermed blive en del af esport-verdenen, der vokser eksplosivt i disse år. Astralis er blandt de bedste i verden til, hvad de gør – og vi deler den samme ambition. Oveni det har både PanzerGlass og Astralis stærke danske rødder, men opererer på den globale scene. Sammen med Astralis har vi arbejdet hårdt for, at vores samarbejde – både i den analoge og digitale verden – vil appellere til esport-publikummet og involvere dem på nye og ukonventionelle måder, afslutter Michael Brønd.

Eventen i Fields afholdes i forbindelse med den store turnering BLAST Pro Series, som har finalespil i Royal Arena d. 25. november. Her deltager Astralis sammen med 5 andre tophold, men det er altså muligt at møde alle de danske stjernespillere d. 23. November i Fields, hvor de udover at skrive autografer og få taget fotos med fans også vil spille live på det det nye unikke “PanzerGlass-map”. Der vil være mange forskellige aktiviteter på dagen, hvor der også uddeles lækre goodiebags til de første 500 fans.

Astralis’ fan-event i Field’s afholdes torsdag d. 23. november kl 1417. Alle er velkomne!

Et unikt og specialdesignet samarbejde med fokus på Astralis’ fans Ud over det nye Astralis BrandGlass indeholder det nye samarbejde også et særligt PanzerGlass-moment i CS:GO. Alle kender følelsen af at tabe sin telefon på gulvet og frygte, at skærmen er smadret – og den store lettelse når man tager den op, og skærmen er intakt. I CS:GO sker det, når du tror, at alt håb er ud, men du pludselig vender det hele på hovedet og vinder – dét er et PanzerGlass-moment.