Dell har netop gjort sin Premium Support tilgængelig i 110 lande verden over, og det betyder, at danske pc-kunder også kan se frem til at benytte denne service. Premium Support har tidligere kun været tilgængelig i Canada og USA, men nu er døgnsupport-tjenesten altså også tilgængelig i Danmark.

Premium Support giver pc-brugere adgang til teknisk assistance, onsite service og fjernsupport samt automatisk support-funktion til pc’er og tablets, og servicen er den første af sin slags i verden.

Dells SupportAssist-teknologi gør det muligt automatisk at opfange trusler mod både hardware og software – og give brugeren besked, når de opstår. SupportAssist gør det også muligt for Dell-medarbejdere at kontakte brugeren og løse et problem – ofte før brugeren selv bliver klar over det.

 

Nøglefunktioner i Premium Support:

Premium Support giver, ifølge en undersøgelse fra analysevirksomheden Principled Technologies, 59 procent færre support-trin for at løse almindelige hardware-problemer, og løsningen sparer brugeren for 86 procent af tiden i telefonen med support. Desuden giver Premium Support adgang til:

  • Døgnsupport via telefon eller online
  • Onsite service efter en fjernsupport inden for en til to arbejdsdage
  • Ét kontaktpunkt for både hardware- og softwareekspertise
  • Løsning af problemer opfanget med SupportAssist
  • Softwaresupport af en lang række programmer inklusiv Microsoft Office, Explorer, Outlook og mange flere
  • Hjælp og ”sådan gør du”-guides til netværkstilslutning, printer setup, back-up, antivirus-opsætning, opgradering af styresystem og meget andet

Premium Support er tilgængelig i dag
Fra i dag er Premium Support tilgængelig i 110 nye lande inklusiv Danmark på Dell Inspiron- og Alienware-systemer – i Japan dog først fra den 10. maj. Premium Support er også tilgængelig til XPS-systemer fra den 12. juli.

Læs mere om Premium Support her: www.dell.com/dk/premiumsupport