Kampagnen “Mic’D Up” fortsætter med det mål at fremhæve vigtigheden af lyd og kommunikation i esport
Det eksklusive lydfirma EPOS forlænger sit partnerskab med esportsarrangøren BLAST Premier i 2021.
I løbet af det første år af partnerskabet har begge virksomheder arbejdet sammen for at give esportsfans en dybere forståelse og respekt for den vigtige rolle, som lyd og kommunikation spiller i spil.
Med det udvidede partnerskab vil EPOS arbejde sammen med turneringsarrangøren for at vise gamere verden over, hvordan lyd spiller en central rolle i den gode spiloplevelse. Med webcasts og spillermålrettede aktiveringer hjælper EPOS med at øge bevidstheden om, hvordan premium lyd forbedrer spiloplevelsen for alle spillere – professionelle som amatører.
Samarbejdet sikrer, at EPOS opretholder sin tilstedeværelse under BLAST Premier’s Counter-Strike-turnering i 2021. EPOS-branding vil være tydeligt synlig under alle syv CS:GO-turneringer i år. Partnerskabet har tidligere tiltrukket opmærksomhed for sin populære “Mic’D Up” -aktivering i turneringen, som har givet seerne et værdifuldt indblik i, hvordan holdene kommunikerer i kampens hede under BLAST Premier-begivenheder.
”Dette partnerskab har virkelig bidraget til at fremhæve vigtigheden af lyd og kommunikation i esportsverdenen gennem engagerende og informativt indhold, indsigt og aktivering af brugere og spillere. Vi er altid glade, når vores partnerskaber fornyes og udvides, fordi det er et bevis på alles hårde arbejde og samarbejde. Vi ser frem til vores andet år, hvor vi udnytter BLAST Premier’s rekordhøje globale rækkevidde for at promovere EPOS’ nyeste produkter og lydekspertise, siger Leo Matlock, VP Commercial hos BLAST.
”Vi er glade for at fortsætte vores partnerskab med BLAST Premier. Det første år af vores partnerskab har udbredt vigtigheden af god lydkvalitet og kommunikation blandt elitespillere. BLAST Premier og EPOS passer godt som premiummærker inden for hver deres respektive områder, og vi ser frem til fortsat at levere engagerende indhold af høj kvalitet til fans,” siger Maja Sand-Grimnitz, chef for global marketing, Gaming hos EPOS.
BLAST Premier 2021 starter i næste uge og vil til sidst krone verdensmestrene i Counter-Strike. Op til 32 hold vil deltage i de syv BLAST Premier-konkurrencer næste år med potentielt 80 hold, der konkurrerer i kvalifikationen. Det betyder, at sæsonen 2021 kan betyde op til 286 kampe fordelt over kalenderåret med en samlet præmiepulje på $ 2.475.000.