Efter en meget vellykket udgivelse af Ghost of Tsushima, har Sucker Punch nu tilføjet nyt indhold til spillet, i form af både nye muligheder for tilgængelighed og ikke mindst Lethal Mode!

Spil såsom den seneste The Last of Us Part II, havde masser af indstillinger og muligheder for tilgængelighed, hvis man har et handicap. Men hvad angår Ghost of Tsushima, er der nu ønsker om flere indstillinger, så flere kan være med.

I opdateringen har udviklerne inkluderet Lower Intensity Combat, hvilket gør spillet lettere hvad angår sekvenser hvor der skal tænkes hurtigt, og fjenderne er længere tid om at opdage dig.

Derudover vil fjenderne ikke angribe, hvis Jin er ved at hele og de fjender der gør meget modstand er nu lettere at nedlægge. De helt store fjender vil også være markant lettere at slås imod.

Der er også flere muligheder for undertekster, og spillets tekst i HUD. Ligeledes kan underteksternes farve også ændres til henholdsvis rød, gul, blå eller grøn.

Så har vi “Lethal” sværhedsgraden, som virkelig sætter dig på prøve. Her vil Jin have stærkere våben, men dette gælder også for fjenderne. Fjender er mere aggressive, de opdager dig hurtigere og timingen for at blokere og parerer skal være perfekt.

Opdatering 1.05 for Ghost of Tsushima er ude nu, og vil du læse hvad der ellers er i opdateringen, kan du læse dem her.

Ghost of Tsushima er ude nu på PlayStation 4.