Spiludviklere, der bruger Unitys platform, får nu bedre muligheder for at annoncere og tjene penge uden at gå på kompromis med spiloplevelsen med en stribe nye værktøjer under navnet Unity Mediation. 

Med Unity Mediation i open beta får alle brugere af Unitys dashboard mulighed for at vælge mellem Unified Auction, netværksbud, foretrukne annoncenetværk – eller alle tre. De nye værktøjer er designet til at styrke mulighederne for annoncering, sikre adgang til flere annoncenetværk, og at brugerne ser flere målrettede annoncer, der er relevante for dem.

– Vores prioritet er at sikre vores udvikleres succes, og som sådan udvikler og udvider vi hele tiden Unitys annonceøkosystem, så udviklere kan få kritisk adgang til flere annoncenetværk og samtidig give mere kontrol og værdi til vores brugere, siger Felix Thé, VP for Product Management i Unity. 

Brugervenlighed i centrum 

Med et fortsat fokus på brugervenlighed gennem enkelte SDK’ere og mulighed for at tilpasse indholdet med Unity Editor, skal Unity Mediation være med til at give lige adgang til annonceringsmulighederne. Flere netværk, øget konkurrence om brugernes opmærksomhed og i sidste ende bedre indtjeningsmuligheder for spiludviklerne. 

Som førende platform inden for spil og med mere end 60 partnere inden for annoncering sigter Unity mod at forenkle og styrke mulighederne for annoncering på den mest konkurrencedygtige måde. 

Unity Mediation lanceres med adskillige nøglefunktioner, bl.a.:

  • In-app bidding
  • A/B testing
  • Geo & IDFA targeting
  • Quick-start tools (default waterfalls and line items, CSV uploader and Auto eCPM)
  • Unity Editor efficiencies (code snippets, adapter updates, test ad experience)