JBL kan nu prale af at have Grammy-vinderen Doja Cat som global brand ambassadør, efter hun ved søndagens awardshow kunne ses med en iøjnefaldende og skinnende JBL Clip 4 i sin gennemsigtige håndtaske.

Den amerikanske rapper og sangskriver, Doja Cat, som i weekenden vandt en Grammy for ’Best Pop Duo’, er den seneste tilføjelse til JBL’s efterhånden imponerende portefølje af brand ambassadører. Som brand ambassadør for JBL tilslutter Doja Cat sig til andre ikoner såsom den hollandske producer og DJ, Martin Garrix, og den professionelle Liverpool-fodboldspiller, Virgil van Dijk. Om samarbejdet siger Doja Cat:

“Jeg er spændt på at arbejde med JBL. Fra starten af partnerskabet har de gjort det klart, at de vil støtte mig og mine ideer om deres produkter. Det falder naturligt for mig, fordi jeg i forvejen elskede deres højttalere, og jeg har dem med mig rundt, uanset hvor jeg går. Jeg ville bære tøj lavet af JBL-højttalere, hvis jeg kunne,” siger det amerikanske musikikon og fortsætter: “Jeg kan ikke vente med at vise alle de fede ting, vi arbejder på. Og så har jeg snart noget helt specielt at præsentere til mine største fans.”

Med samarbejdet mellem JBL og Doja Cat vil der være en række aktiveringer gennem partnerskabet, hvor Doja Cat blandt andet vil lægge ansigt til kampagnen ”Dare To”, der finder sted i løbet af 2022. Kampagnen fremhæver JBL-produkter og opfordrer alle til at være den mest autentiske udgave af sig selv.

“Doja Cat er indbegrebet af autenticitet. Hun er en dygtig musiker og en utrolig performer med en stærk visuel tilstedeværelse, hvilket er svært at finde,” siger Ralph Santana, Chief Marketing Officer hos HARMAN. “Hun har en helt unik fanskare, der strækker sig på tværs af demografiske grupper særligt blandt Gen Z, hvilket gør hende til den perfekte brand ambassadør for JBL. Vi er meget begejstrede for samarbejdet med Doja Cat, og vi glæder os til at samle fans fra en bred vifte af baggrunde.